divendres, 28 d’abril del 2017

HOLA, SÓC L'ALEJANDRO, I AVUI US PARLARÉ SOBRE...
LES
MEVES VACANCES

El dia 13 d'abril vaig anar al poble de Setiles, on m'esperaven els meus amics Daniel, Joel, Marc, Alex i Oscar.
Quan vaig arribar al poble, vaig ajudar als meus pares a baixar les maletes i els meus amics van venir a buscar-me a casa per anar a jugar a futbol i a donar un passeig amb la bici.
El divendres vaig anar a dinar al camp amb els meus pares, els meus amics i molta altre gent més. A més, vaig conduir una moto. Va ser molt guay! Els meus amics també ho van fer, però van passar molta por.
El dissabte vaig anar amb els meus amics a buscar granotes i vaig agafar 4, i el diumenge les vaig tornar, les 4 granotas, a l'aigua.
M'ho vaig passar molt bé, perqué feia molt de temps que no veia els meus amics del poble i feia coses tan divertides.
ADÉU!!!!!!!!
Alejandro Carrillo

4A Els Castellers


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada