divendres, 28 d’abril del 2017

LA COFRADIA


Hola gent del cicle mitjà!!!!!!!

Jo toco en una banda que es diu Agrupació Musical Cofradia 15+1. Els dies de la setrmana que jo vaig a assajar son el dilluns i el dijous i a vegades els dilluns/dimarts i dijous, perquè s’està apropant una sortida. Les cançons que toquem son: la Saeta,la Salve, Virgen de la Paz, Presentado a Sevilla, Alma alma de Dios, Señor de San Roman, etc. Nosaltres sortim per setmana santa, pel dia d'Andalusia i carnaval.
Portem una roba que és tota negra amb un faixí vermell i galons de plata, i una gorra blanca que només ens la posem per quan sortim al carrer, si toquem a un lloc tancat no, per respecte. Sempre que caminen tenim que anar al mateix pas. Els instruments que tenim són: trompetes, trombons, bonbardins, tuba, cornetes, caixa, tambor. Es realitzen viatges fora de Barcelona, Villareal, Saragossa, Múrcia, etc, per fer concerts de marxes de setmana santa amb altres bandes, realitzant convivència amb els meus companys. I en la meva cofradia estan les imatges que surten amb els costalers. Els passos devix de paso van 40 personas perque pesa 3500 kg.
Adeuuu!!!.
DIA DE ANDALUCIA 2017 PARTE 4 (youtube)

Iván Fernández

4A Els castellers


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada